Miért nem vagyok libsi?

2018/01/26. - írta: movie

A liberálisok küzdenek a melegek jogaiért? Azok mondják magukat elvileg Kossuth és Deák örököseinek, akik a budiajtón levő matricákon vitáznak? Ennyi maradt már csak?

Konzervatív vagyok, mert konzerválni szeretném azokat a vívmányokat, amelyeket a nagy öregek megálmodtak, úgymint a szabad választójog, sajtószabadság, vallásszabadság stb. Ezekért érdemes volt harcolni, ezen emberek mellett büszkén mondtam volna magam liberálisnak.

Ha mára elfogytak a nagy ügyek, minden lényeges jogot már kiharcoltak elődeink, mit csináljunk hát? Szerintem ne ötleteljünk tovább, hanem üzemeltessük a rendszert tisztességesen és pont.

Ehelyett melegjog, genderítés... 

Csakhogy az igazságtalanság is bűn!

Észre kell venni, hogy a liberalizmusra aggatott címkék valójában gúnyolódások. Ugyanúgy, mint az EU ellen, éveken keresztül az uborkagörbületi direktívával hangolták az embereket. Igazából én is bevettem ezt a marhaságot. Ha a liberalizmusra csak a fent említett címkéket ragasztgatjuk, az elért vívmányok értékét is koptatjuk! És lám lám, vékonyodik Magyarországon a sajtószabadság, egyre nehezebben lehet szabadnak mondani a választásokat. 

Lehet lassan ismét vállalható ideológia lesz a liberalizmus...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hatalom.blog.hu/api/trackback/id/tr4913605443

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása