10 éves évforduló

2018/01/24. - írta: movie

Tíz éve jött létre ez a blog. Ezennel kezdetét vette az ünnepségsorozat, amelynek végén nyereményjátékot szervezünk. A fődíj egy előfizetés a hatalom.blog.hu-n megjelenő összes bejegyzés elolvasására!

tessék jelentkezni!

Amúgy vicces, hogy (majdnem) pont 10 év után bukkantam erre blogomra! Ami még viccesebb, alig értettem meg, mit akartam írni tíz éve az első blogposztomban. Méginkább megdöbbentő visszatekniteni milyen gondok kötöttek le akkoriban.

Azóta a hatalomról és a hatalomvágyról sajnos sokkal ütősebb dolgokat sikerült megtanulnunk itt Magyarországon. 

Ma már nem kapjuk fel a fejünket, ha egy szcientológus ostobaságokat beszél a saját halandzsa nyelvén. Természetesen az még mindig ostobaság. (múltkor a vonaton erre a mondatra kaptam fel a fejem: "egész délután szótisztáztam", odanéztem, teljesen normális embernek tűntek... nem mertem vitába szállni velük, sőt egy kicsit szégyelltem magam, mert hallottam amit mondtak)

Sajnos már arra sem kapjuk fel a fejünket ha Orbán Viktor szart egyet ránk. Pedig minden nap azt teszi.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hatalom.blog.hu/api/trackback/id/tr313599911

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása